Afrodyta SPA

Procedury COVID-19

Drodzy Goście, 

Jesteśmy otwarci dla osób podróżujących służbowo do 29.11.2020!!!

Jest nam niezmiernie miło poinformować, że pensjonat Afrodyta SPA & Wellness Resort otwarty dla Państwa – naszych Gości!

Serdecznie zapraszamy do krainy ciszy i relaksu, miejsca leżącego z dala od wielkich aglomeracji, otoczonego przepiękną przyrodą!

Ogólne:

  • Cała nasza obsługa przestrzega zasad aktualnie rekomendowanych przez Ministerstwo Zdrowia – maseczki, przyłbice, rękawiczki, bezpieczna odległość oraz regularna dezynfekcja rąk.
  • Cały personel został przeszkolony z zasad bezpieczeństwa.
  • Każdy pracownik po przyjściu do pracy także zostaje poddany procedurze mierzenie temperatury. Pracę podejmują jedynie osoby bez stanów podgorączkowych i innych oznak chorobowych.

Bezpieczna lokalizacja

Afrodyta Spa & Wellness Resort położona jest nad jeziorem Reczynek, w otoczeniu lasów, z daleka od dużych aglomeracji, miejsc publicznych, dworców, sklepów i galerii. Jesteśmy otoczeni przez zieleń, piękne ogrody oraz tarasy zewnętrzne, na które nie mają wstępu osoby niebędące gośćmi hotelowymi. Cały nasz ośrodek składa się z 4 oddzielnych budynków, z czego: trzy to obiekty hotelowe, jeden to część SPA z basenem. Posiadamy również dwa oddzielne domki: VIP oraz Domek Nie z Tej Ziemi. Takie położenie budynków sprzyja zachowaniu bezpiecznej komunikacji- spotykanie się w korytarzach zostało ograniczone do minimum.


Korzyści

Goście mają do dyspozycji dużą przestrzeń - zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz, co pozwala na zachowanie bezpiecznej odległości minimum 2 metrów. Goście przebywający w hotelu nie są narażeni na bezpośrednie kontakty z dużą liczbą osób.


Bezpieczne powitanie naszych Gości

Na teren obiektu mają wstęp wyłącznie Goście hotelowi, pracownicy i dostawcy

  • zachęcamy Gości do regularnego mycia rąk mydłem zgodnie z instrukcjami dostępnymi w hotelowych łazienkach
  • zachęcamy Gości do utrzymywania bezpiecznych odległości w kontaktach bezpośrednich
  • w hotelowych korytarzach, przestrzeniach ogólnych, przed każdym wejściem do obiektów, recepcjach i restauracjach umieszczone są dozowniki z płynem (wraz z instrukcją) do dezynfekcji rąk
  • zachęcamy wszystkich Gości i pracowników do uśmiechu na powitanie w zastępstwie uścisku dłoni
  • zachęcamy Gości do dezynfekcji rąk przed wejściem do restauracji czy kawiarni hotelowych 

* na życzenie gości w recepcji dostępny jest pakiet z podstawowymi środkami ochrony - maska i rękawiczki (za dodatkową opłatą).


Recepcja

  • przy stanowisku recepcyjnym zachowując bezpieczną odległość mogą przebywać tylko 2 osoby
  • wyznaczyliśmy miejsca dla osób oczekujących na obsługę recepcji, w odległościach co 2 metry
  • dezynfekujemy ladę recepcyjną przed przyjęciem każdego Gościa
  • przy stanowisku recepcyjnym znajdują się płyny do dezynfekcji rąk - zachęcamy Gości do dezynfekcji rąk przed wypełnieniem karty meldunkowej
  • zachęcamy Gości do rozliczeń bezgotówkowych. Goście sami obsługują terminale płatnicze zabezpieczone w folie, które po każdym użyciu są dezynfekowane
  • Goście korzystają z jednorazowych długopisów


Pokoje

  • wietrzymy pokoje hotelowe przed przyjęciem nowych Gości, przez co najmniej 15 minut
  • każdy pokój hotelowy i taras należący do pokoju jest generalnie sprzątany, a wszystkie powierzchnie takie jak blat, kran, sedes, biurko, klamki, włączniki, sterowniki klimatyzacji, pilot do telewizora są dezynfekowane specjalnymi środkami odkażającymi
  • w każdym pokoju hotelowym znajduje się instrukcja jak należy prawidłowo myć dłonie
  • na każdym piętrze pensjonatu znajduje się dozownik z płynem do dezynfekcji rąk
  • pracownicy działu housekeeping wyposażeni są w przyłbice lub maski oraz jednorazowe rękawiczki. Po sprzątnięciu pokoju osoba sprzątająca zdejmuje rękawiczki, dezynfekuje ręce i w nowych rękawiczkach dostarcza do pokoju czyste rzeczy takie jak: ręczniki, szlafroki, pościel
  • na życzenie Gości pokój może być ozonowany

* zaleca się nie używać suszarek do włosów
* zgodnie w zaleceniami w pokoju hotelowym mogą być zakwaterowane maksymalni 2 osoby dorosłe (rodziny z dziećmi).


Restauracja

  • codziennie ozonujemy restaurację
  • codziennie wentylujemy restaurację przez co najmniej 1 godzinę
  • przed wejściem do restauracji znajdują się środki do dezynfekcji rąk i jednorazowe rękawiczki. 
  • stworzyliśmy bezpieczną przestrzeń samoobsługową  "bufet"
  • ograniczyliśmy liczbę osób jednocześnie spożywających posiłki z zachowaniem bezpiecznych odległości stolików co 2 metry, w wyznaczonych strefach
  • dezynfekujemy stoliki dla każdego z przychodzących Gości
  • rozszerzyliśmy ofertę Room Service dając Gościom większą możliwość zamawiania różnorodnych dań bezpośrednio do pokoi
  • wszystkie posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach zgodnie z zasadami HACCP oraz Sanepid-u przez personel przeszkolony z zasad bezpieczeństwa i higieny
  • kucharze pracują w rękawiczkach i przyłbicach
  • kelnerzy wyposażeni są w maski ochronne i jednorazowe rękawiczki,
  • zachęcamy gości do płatności kartą płatniczą, zrezygnowaliśmy z podawania rachunków w etui wielokrotnego użytku


SPA

  • przed wejściem do strefy SPA znajdują się medyczne środki do dezynfekcji
  • pracownicy SPA obsługują Gości w przyłbicach i rękawiczkach
  • jednorazowy sprzęt ochronny jest wymieniany po każdym zabiegu
  • klamki, poręcze i inne elementy wspólnego użytkowania są każdorazowo dezynfekowane
  • gabinety, szatnie, prysznice w strefie SPA są dezynfekowane po każdym Gościu
  • w saunach Goście zobligowani są do siedzenia na ręczniczku
  • sauny są ozonowane w przerwach nocnych
  • Goście są zobligowani do umycia ciała mydłem przed skorzystaniem z sauny

wszyscy pracownicy działu SPA (terapeuci, kosmetyczki, fitness) wyposażeni są w rękawiczki jednorazowe i jednorazowe maseczki, które wymieniane są po każdym treningu/zajęciach
wszystkie sprzęty po każdym zabiegu (rowery, kilki, leżaki, urządzenia do ćwiczeń) są dezynfekowane


Strefa Basenów

  • ograniczyliśmy liczbę Gości przebywających jednocześnie w Strefie Basenów
  • w łazienkach Strefy Basenów znajdują się instrukcje dotyczące prawidłowego mycia ciała mydłem
  • ręczniki basenowe wydawane są Gościom hotelowym przez Recepcję SPA, po zakończeniu kąpieli ręczniki zdawane są w Recepcji do worka plastikowego
  • w Strefie Basenów zaplanowana została co 4 godziny przerwa techniczna na wietrzenie, dezynfekcję przestrzeni oraz leżaków


Przestrzenie Hotelowe

  • w hotelowych łazienkach i przestrzeniach ogólnych umieszczone są mydła antybakteryjne i płyny do dezynfekcji rąk oraz instrukcje jak poprawnie myć dłonie
  • co godzinę dezynfekujemy klamki, poręcze na klatkach schodowych
  • przestrzenie hotelowe są czyszczone przez personel wyposażony w jednorazowe rękawiczki i maski ochronne, które są regularnie wymieniane
  • ograniczamy liczbę osób przebywających jednocześnie w powierzchniach wspólnych


Sytuacje zagrożenia

  • W związku z zagrożeniem wirusem COVID -19 pensjonat ma prawo do zawieszenia lub ograniczenia usług, które zwiększałaby zagrożenie gości oraz personelu pensjonatu (np. dostarczanie bagaży do pokoi itp.)
  • Zostaje wyznaczone pomieszczenie, w którym będzie można czasowo odizolować osobę w przypadku stwierdzenia objawów chorobowych.
  • W przypadku stwierdzenia wyraźnych oznak choroby jak uporczywy kaszel, złe samopoczucie, trudności w oddychaniu, GOŚĆ powinien powstrzymać się od przyjazdu. Gdy taka sytuacja zostanie to stwierdzona podczas zameldowania, osoba nie będzie wpuszczona na teren obiektu. Mamy obowiązek zgłaszać wszystkie przypadki zachorowań do najbliższego oddziału zakaźnego, umożliwiając najszybszą konsultację z lekarzem.
  • Jeśli zakażony Gość mieszka w pensjonacie – nasze procedury przewidują czasowe odizolowanie go w dedykowanym pomieszczeniu, powiadomienie dyspozytora medycznego o podejrzeniu zakażenia i zgłoszenie incydentu do kierownictwa obiektu. Wszystko to umożliwi obsłudze ustalenie obszaru, w którym poruszała się i przebywała osoba zakażona, przeprowadzenie rutynowego sprzątania, zgodnie z procedurami obiektu oraz zdezynfekowanie powierzchni dotykowych (klamki, poręcze, uchwyty itp.).


Twoja przeglądarka jest nieaktualna!

Zaktualizuj swoją przeglądarkę, aby poprawnie wyświetlać tę stronę. Zaktualizuj moją przeglądarkę